Thursday, February 19, 2009

kene tinggal bas sekali lagi?aduh!

sape gul sebelah aku nieh?heee~nieh lah ma new fwen..zieqa..yeah..aku kenal dye dari myspace jur..mula2 aku kenal dye..humm..disebabkan redz kowt..huh..beshfwen zieqa..nabel..hummm..suke redz..yeah..mula2 aku pown xtau lah..bile aku mula rapat gan redz,c nabel muncul..humm..redz de citew sume kart aku sal nabel nieh..aku rase serba salahlah kan..mase tuh dekat myspace aku ade side redz..aku penah kate lah kart dye..better aku buang side dye kart myspace..aku xnk keruh kan lagi keadaan..&&lau c nabel tuh betul2 nak redz..aku gak leh undurkan diri..cz nabel lebih lame knl c redz dari aku kn&aku xsuke lau gado sal laki nieh..huh..redz cakap lah..sape nabel tuh bg kite?n y awk nak buang pic sya dalam ms awk semate2 nak jage haty dye?huh..mase tuh aku rase tah lah..humm..redz still lagi jage haty aku..yeah!heee~aku tau c nabel tuh maki hamun sal aku..n c redz pown tension gak lah..dye luah dekat aku..aku nak ngs pown dew kan..sal aku redz kne macam nieh?humm..den fa de nasihat aku..yeah..lau aku dengar pob redz..sepatutnya aku xpatut nagis cz t tambahkan lagi pob redz..aku xmo3..hee~den hary demi hari..keadaan semakin oke lah..n c nabel da boley time..skunk nieh.ku gan nabel okey lah gak..da mula berkawan.huh...skunk..kitew citew sal zieqa balik..hee~zieqa nie mula2 aku jumpa dye dekat tempat kje aku lah..yeah!terkejut gak lah aku kn..humm..dye bapak sexy ciOOOt..hee~mula2 kekok gak aku..den..aku pernah ingat..redz penah ckp..belajar time orang...lagi2 orang yang kite sayang..hee~..den..aku skunk xkesah lah zieqa tuh macam mane..cz dye jadi dri dye yang sebenar..hee~hari nieh..aku lepak gan dye..huh..dye gelax kuat same cam aku.hahah..aku xkesah orang nak kate peh!tol x yunk..hee~kiteowng nieh cam dak kecik bilew kart luah..huh!yeah..dew gengs lagi..huh..dye datang gan adeq dye..wow..adeq dye tinggi n handsme lol...ahahahaha..den..after dye bes class..nak kart kul 7 lah..dye datang lex kart tempat keje aku..dye nak snp pic..huh..kiteowng snp pic kart dlm fitting room..hahaha...kelakar gilew ah..aku soh dye tgok cermin..tpi dye still nk tengok camera dye jur..huh.....

kul 10 da tibe..yeah!!bella ajak bli ciyem..aku peh agy!nak lah kn..hee~aku pantang dengar sal ciyem nieh..huh..peh agy..punch2 card jur..aku terus g mcd..hee~..pas aku da bli...aku lari2 ah..nk pergi tempat bus kan..tyme lari2..aku nampak bas lalu sebelah aku...waaaaa...na ngs pown de..huh..aku twush coll redz...awk...bash tinggal kitew lol=(..alor..humm..owng td g bli ciyem...humm=(..tkt gilew dowh aku..aku ase cam redz mare jur..humm..tapi aku tau dye isau kan aku..yelah..lau aku xnek bas..aku jalan kaki dengan kawan laki aku..2-2 owng jur..bahaye..dah lah setgh jam jalan....aku soh sin coll bapk dye..mek kiteowng..huh..balik2 uma jur..aku twush g blik ibu..hee..lompat pastuh cium adeq..ibu2..cean da dapat gaji..yeye~heee...1st gaji akhrnya dapat gak aku merasew..huh..aku citew kart ibu..humm..sal npe aku kne tinggal bas..huh..ibu mare lah..tpi kan..aku wat dunno jur..cz aku juz nak mam ciyem jur..heee=p

p/s:zieqa...besh lah kwn gan u..t kitew wart keco g erk.wee~

No comments:

Post a Comment