Tuesday, February 24, 2009

Hari yang penuh dengan dugaan..huh~

Weee~kul 10 pagi lagi aku da keluar rumah..huh..semangat lOrh..cz nak keluar bersama2 kawan kuh..ececeh2..hee~humm..aku lepak kart kajang sampai dalam kul 12 jur..den kiteorang gerak g serdang..huh..aku cakap gan kak wawa..aku nak g tempat keje redz..humm..mule2 tuh plan memang da menjadi ah..sampai2 kart bangi..kete xleh gerak..aduh!upew2nyew..humm..bf kak.wawa xisi minyak lagi..huh..lame gak ah kiteowng tersadai kart tepi jalan tuh..humm..ikutkan hati aku..nak jur aku lepak kart tasik cempaka yang kart seberang jalan tuh..cz situh memang syok ah..nak tau syok gan peh?hee~dew playground..gempax kan..hahahhaa...humm..tapi tuh lah..lau nak g sane..dyeowng xmo g..alorrrr..huh..den xlame tuh kawan bf k.wawa datang.dye ah bagi pinjam moto dye..tok bli minyak..pergh..nasib ah kawan dye dew..aw x..maty ak..huh..humm..den..pas da isi minyak,bf kak wawa nieh pown drive lah..humm..aku ingat dye tau jalan..so..biarlah kan..nieh tah kemane2 lah dye bawak..sampai kart putrajaya tuh..jauh mencanak siOt..dah lah dye bawak cam..humm..hanya tuhan jur lah tau..aku kart belakang nieh sampai nak tergolek2..pergh..sabar jur..huh..humm..den..xlama tuh..kiteowng jumpa jalan kuar..haaa!selamat..so..skunk aku kne ah tunjuk jalan..den..humm..kete buat hal agy siot..minyak habis??sekali lagi??tidak!!kiteowng tersadai lagi..tok kali k2..dekart tepi higway..humm..bf kak wawa coll lah plus..den..xlama tuh dew kete besar datang..hahaha..dye tarik kete kiteorang..1st merasew macam tuh..hee~so sweet..hee~..aku gtau kart c redz yang aku nek ktm g serdang&skunk aku nek turun train dr kjg-serdang jur..tengah tunggu dak2 aku yang en(wart ayat jur lah kn;p)hee~cadang nyew nak wart suprice ah kart dye kan..huh.humm..memang aku rase nak nangis dow..da lah kali k2 tuh..kiteorang tersadai kart tol serdang..hee..nak tunggu agy..nak kart setengah jap gak ah!pergh..panas..tyme tuh 
fedup nak mati lah..nak jur aku coll redz n gtau yang aku nek kete n aku da tipu dye..adoi..
humm..nasib ah c bella ajak aku melalak..so..dapat ah kurengkan cikit stress aku nieh..huh..den..bf kak wawa balik dengan minyak..sekali lagi..hee~..dye tanyew aku..tempat redz tuh jauh lagi keh?aku kate lah..humm...xjauh pown..dekat jur lagi..den..tengah nak bayar tol..humm..xcident lak..pergh!nasib ah xdew pape..aku nieh cuak tau...xsampai pown 10min..aku da nampak stsen ptronas..hee~..humm..aku msok ju2..tyme tuh c redz xpasan g..huh..tyme bayar jur redz pasan..huh..humm..aku berdiri depan dye..aku rase nak nagis pown dew..cz aku xpernah alami nie semua tau..1st tyme dalam hidup..humm..aku jumpa dye kejap jur tok lepas windu..den..pas da bli mam semua.aku borak2 jap gan redz..&aku xjadi nak nangis tau cz aku tengok muke dye cute sangat ah tyme tuh..hahahahah..humm..aku sampai kart tempat keje redz tuh dalam kul 2(cube bayang kan..bape lame aku dok dalam kete tuh semate2 nak pergi sri kembangan)..den aku tewush gerak g mines..smpai2 sne..kiteowng g men bowling..men 2 game..1st game tuh aku kalah teruk ah..2nd tyme..leh ah..hahaha..da dew semangat kan..aku coll redz..dengar2 sore..eceh2....humm..pas da men2 tuh..kiteowng tewush g mam..n den..aku ajak dyeowng g men game..hee~mule2 aku men kete..pastuh aku men moto n basikal gan bella..pergh..tyme men basikal tuh..nak tercabut kaki2 aku nieh..hahaha..da lame sangat xkayuh basikal lah kan..humm..aku tengok2 jam nak kart kul 6..huit..kejap nyew masew berjalan dowh.xsangkew..jalan2..kak wawa lak nak tengok cincin..xpewh ah kan..den kene lak tunggu 15 min nak siap gan ukir sekali..huhh...lawa lah cincin dyeowng..aku dew text gan redz..aku kate aku jelesh sangat gan dyeowang..humm..aku pown nak gak kn..tapi redz kate dye da dew cincin op dye tuh..huh!owkey..hee~..dye cakap t nak bli baju cple..heee~=)..shukew2..huh..humm..aku tengok jam aku..da nak kart kul 7??uh!!tidak2..pergh..aku takowt siot..xpernah2 aku lex nak kart magrb..aku text redz..aku kate aku takowt cz t takowt ibu mare..humm..yelah nak magrb nieh..redz kate ah..anak dare xelok dok luar tyme magrb..humm..memang tol ah..tu lah ibu selalu pesan dekat aku selalu..humm..kak wawa dew bli ciyem aw kart bella..den bella past kart aku..huh..aku mam dengan khusyuk..hahaha..lau aku tension..aku akn mam ciyew ah..cz tuh lah yang akan wart aku tenang sikit..pas cincin kak wawa n bf dye da siap..aku ajak balik..dalam perjalanan balik tuh..hummm..no umah nek..aduh!!aku takot nak angkat..humm..aku pikir2 lex..bek aku angkat kan..t ibu wisau..da lah aku wart salah..humm..aku angkat2 jur..ibu da mare2..ibu cakap lah.."cean dekat mane nieh?nak kat magrib nieh..xreti nak balik keh?"humm..aku pown jawab lah"cean ondway balik lah ibu..jap lagi sampai lah"..b4 tuh..aku dew antar msj kart redz..huh..aku kate aku nak off hp lah..nak lari dr ibu..t msty ibu coll mare2..humm..den aku pikir2..msty redz xske aw aku wart macam tuh..den aku pown beranikan lah diri nieh angkat coll ibu..huh..7.10 min..aku sampai depan umah..den aku coll redz..aku kate da ampai da umah..huh..cuak gilew ah aku nak masok..huh..masok2 jur..ibu tnyew..best keh cean?heee~..aku pown jawab ah..best bu..huh=)..yeah!xkene mare pown..yeyeye..huh..den..cam bese..aku on ms aku..humm...pastuh aku dew bace status .::[Op ReDz™]::. handphone aku hilang!!!!..hummm...mule ah..aku on ym aku..den aku msj gan dye..humm..ak tnyew npe kan??dye kate..hp SE dye ilang??humm...adoi...cmnew nieh..ish..bnci tol ah aku..adoi...t cmnew nk msj gan dye..msj gne numb maxis?bowink lorh..cz numb tuh ramai sangat yang tau..xdew prvrcy lorrh...cian dye...myb terjatuh tyme dye bawak moto lah tuh..da lah..kart hp dye sangkut 1bndew yang bermaknew glew bg aku..humm..mayb xdew rezeki lah tuh..so..tyme jur lah kan..humm..
pasni..celcme aku off..cz aku xkn gne clcme aku tok owng len..juz tok dye..humm...

p/s;yunk...sabar key yunk..kitew still leh msj2 kart numb maxis..t wak bli hp bwu erk..kitew tau wak syunk sangat hp SE awk tuh..xmo shedey2 erk njew

No comments:

Post a Comment