Monday, February 16, 2009

kenakalan terselah~

Aku ade ym dengan kawan aku..den..dye bagi aku soalan nieh....
siapa KEKASIH anda?
LUQMAN HAKIM a.k.a redz.Ma hubby yang mey&manjew..wee~
macam mana die MELAMAR anda?
huh..macam manew erk?tengah tunggu lagi kowt dye melamar..hee(*yuyunk..jawab soalan nihe key=p)
Ape perkare paling bodo penah dilakukan kat korang?
jap2..aku pikir yek??humm..buat mase skunk nieh..dye selalu wart bendew sweet lah..xpenah g wart bendew bodo..huh
Korang still kapel?
lau owang tanyew dye..aku nieh gf dye?yup..jawapan dye..huh..&klau orang tanyew aku..hee~..aku jawab..lah..redz tuh kawan aku jur..heee=p..ops!(juz kddng lah mnjew)..me akan jwb..dats ma hubby lol...=)
Sila tempek gambar BF/GF korang
huh..nieh pic yang pling aku shukew usya lah lam maspes dye..hee~

Senarai 10 perkara yang korang suka pasal sidia?
  1. sebab..dye dew badan yeng besh2.haha(bapak gatai siot=p)
  2. dye tyme aku seadaanya...yeah!leh jadi dak kecik lagi..wee~
  3. dye nakal yang teramat!
  4. sore manje dye..buat aku lagi cair..hee~
  5. hee~aku suke care dye ketawa...yunk..leh jd geng ah..huh=p
  6. matang...agi2 bile settlekn pobz...
  7. dye comey...hee..& aku shukew tOink2 gan dye..huh
  8. caring
  9. gentleman
  10. sidia is my chenta....

    Ape korang nak cakap bile GF/BF korang nak BUANG korang dari life dia?
    HUmmm..ok..fine!..kitew kawan lah pasnie..amcam?heee~senang jur kan settle pobz nieh=p
    Ape korang nak cakap kalau dia ada dekat dengan korang sekarang?
    aku juz nak bg tau dye..yang dye adewlah segala2nye bagi aku..&&aku nak dye jur..hee~aku sentiasew doa yang terbaik tok kitew b'2..hope kitew hub kite nieh akan berkekalan...amin~

No comments:

Post a Comment