Sunday, April 5, 2009

Stupid questions ;p

1.Bekas kekasih saya adalah;
Seorang lelaki. Xberhubung dah...
2.Saya sedang mendengar;
Lagu kart pages blog Naj
3.Mungkin saya patut :
Jadi matang n xcepat nanesh
4.Saya suka;
Mencarut3..
Buat muke cam dak kecik
Suka jadi pelik!
5.Sahabat-sahabat baik saya;
Owkey ah dyeowng..n sesetengah saya gelar BFF cz mereka besh!!
6.Saya tak paham;
Kenape orang kate saya lawa?sedangkan saya juz cOmey..hahaha
Kenape gak orang shukew sangat nak kart t.lalat bawah dagu saya erk?
Kenape ramai sangat orang kate saya PELIK??
7.Saya kehilangan;
Humm..rantai kesayangan n huruf "R"
8.Ramai yang berkata;
Manis lah t.lalat bawah dagu..pinjam sat!hahah
Awk nieh comey lah.hee~
9.Makna nama saya;
Tah lah..yg saya tau..shahrehan-Shah-Shahrir(name depan ayah)..N Rehan-Rosllina(Name depan ibu)
10.Cinta itu adalah;
Indah bila kite berjumpa dengan orang yang dicipta untuk kite
Cinta tuh suci n indah!
11.Di suatu tempat, seseorang sedang;
Usha keliling mencari kedai ciyem..yeah!itu aku..hahaha
12.Saya akan cuba ;
Sedaya upaya utk kejar peh yang nak sampai dapat&xkan putus ase bilew xdapat..
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud;
Yang akan kekal tok selamnewnyew
14.Telefon bimbit saya;
Wane biru
Bese jur..n dew gantung2 pOoh n huruf L wane pink!
15.Bila saya terjaga dari tidur;
Check Handphne
16.Saya paling meluat apabila;
Orang halang kemahuan saya
Orang yang pandai menipu
Lelaki yg suke memerhatikan saya.
17.Pesta/Parti adalah;
Untuk kite happy gan kawan
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah;
Ular..wee!
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah;
Masa zaman kanak-kanak.
20.Hari ini;
Menghadap blog
Jwab soalan selekeh ni.
21.Malam ini saya akan;
Call luqman sebelum tidur.
Baca blog blog orang.
wart project
siapkan cupcakes
22.Esok pula saya akan;
Hantar cupcakes kart sekolah
Hantar Project!
23.Saya betul2 inginkan;
Kejayaan.
Kebahagiaan.
anneredz bakery
Kawen gan Luqman hakim ah!cz dye wart aku gilew kart dye!hee~
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini;
Senyum ah..dalam hati..wah!cOmey nyew aku!hahaha
Tersenyum sownk2 cz teringat msj semalam..hee~
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan;
Dua-dua menjadi pilihan sy.
26.Makanan Barat atau Jepun;
2-2 gak..cz aku nieh gilew makan
27.Bilik yang terang atau gelap;
Romantik ah...hummm..msty ah terang2 gelap..cmnew tuh?hee!
28.Makanan segera adalah;
xlayan sangat ah!xelok...
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Saya rindukan awk..n sentiasew tunggu awak balik sayangs
Mangsa tagged seterusnya adalah:
LUqman
k.wawa

No comments:

Post a Comment